tisdag 25 juli 2017

Semesterhjärna även för den o-semestrande.

att jag är ett virrhuvud är ju inga nyheter, men att vi nu tydligen ramlat förbi ännu en vecka och mitt i allt gått två hela dagar in på nya veckan var för mig nyheter. Trodde senast i dag att det var söndag och det visade sig vara tisdag. Så skumt. Samis semester påverkar tydligen mitt psyke trots att den inte gör så stor inverkan på min vardag just nu. Nåja. Ny vecka, nya tag. I morgon ska jag tillbaka till frisören och fylla på färgen i mitt hår som sa tack och adjö efter att jag doppade huvudet under vattnet i Ålands hav. Den var ju ... hållbar, den färgen. Eh. Sedan är det Vikingamarknad och i helgen picknickar jag med resten av riddarna från MK06. Full rulle! Alltid trevligt att ha något att skriva in i kalendern.

inte för att någon undrade, men jag kommer inte göra någon sammanfattning över förra veckan. Jag släpper den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).