söndag 30 juli 2017

Riddarna på Nabben.

årets Riddarpicknick hölls på Nabben, en lite mer barnvänlig miljö än annars då vi hade Elma och Matteo med. Jag lämnade Tova hemma och njööööt av att kunna sitta på samma plats cirka hela tiden. Att Linnea i princip är höggravid dolde hon tydligen väldigt väl på bilderna, ehe. Helt knas att tänka att det var över tio år sedan vi fem lärde känna varandra!

mk1
mk2
mk3
mk4

jag, min klant, glömde kameran hemma - så bättre bilder finns att se inne hos Anna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).