söndag 11 juni 2017

Vecka tjugotre.

v23

nä, alltså den här veckan har vi knappt gjort något alls, mest suttit på nålar för att Tovas "kusin" skulle födas, igår natt kom han äntligen! Vi har varit ute på vagnspromenader och provat duscha ihop, jag och Tova (det senare med väldigt dåligt resultat: skrik och panik plus ett golvskiss, så det gör vi kanske inte om på ett tag). Ätit gott hos Samis föräldrar och ja, inte så mycket mer. Jag pratade med min läkare och hen tyckte (som vanligt) att jag är frisk fast jag minst sagt känner mig sjuk. Nåja. Lite mer har hänt på bygget, men det är mest Sami som har sett det hittills. Snart, snart, har han semester ♥

4 kommentarer:

  1. Tovas duckface på bild två är inte att leka med! ;) ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. hahaha, nej, hon har sina poser under kontroll ;)

      Radera
  2. äntligen en bebis!!! så jäkla fint. och du, kämpa på med det är med läkaren. hoppas det löser sig <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja! <3 tack, jag ska nog byta läkare, har liksom noll förtroende för den här jag har :(

      Radera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).