söndag 18 juni 2017

Vecka tjugofyra.

v231
v232
v233
v234
v235

ännu en vecka har förflutit då vi i princip inte gjort någonting, klättrar snart på väggarna här "hemma". Jag var på ännu ett fasteprov (vill alltid skriva "fasterprov"?) och tappat mer förtroende för min läkare, vi hälsade på Åsa, Oliwer och lille Noah på sjukhuset och i dag promenerade jag och Anna i någon timme. Helt okej vecka ändå, om än så händelselös. Nästa vecka är midsommarveckan och vi får se hur vi firar det, kanske med övernattning i huset?

2 kommentarer:

  1. Jag hade sååå galen träningsvärk i ryggen efter vår "lilla" promenad ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. hahahaha, ja, jag hade något runt höfterna, men det var en trevlig runda! :D

      Radera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).