söndag 25 juni 2017

Vecka tjugofem.

v25

den här veckan började med att Tova åkte runt i för stora skor (en av hennes hobbys för tillfället), ramlade och slog pannan i ett gångjärn i en dörrpost. Så vi fick åka till akuten för att kolla upp det, men där hade de fullt upp så ingen ens putsade såret för att kolla hur stor skada det var. Hm. Sen var det mitt i allt midsommarafton och vi drack kaffe hos Samis föräldrar och åkte sedan ut till bygget för sillmiddag, kransande och ett snabbt dopp. I dag simmade jag med Anna, härjade på en oartig tant och klippte gräset. Ungefär så var min vecka.

4 kommentarer:

  1. så jäkla mysig din blogg är!

    SvaraRadera
    Svar
    1. men åh, tack så himla mycket! <3

      Radera
  2. Härliga bilder! Hälsningar från Schweiz //Sofia
    (http://sofiacm.com min blogg för stil och inredning)

    SvaraRadera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).