fredag 16 juni 2017

Status.

m1
m2
m3
04072014.

det här med att vi skulle flytta nära mina föräldrar och att de nu ska flytta vidare, långt bort, innan vi ens hunnit flytta in i vårt hus. Det här med en framtid jag tänkt mig som bara gick i kras. Det här med att vi kommer bo så långt ifrån alla andra. Det här med att de ens sa att "det finns inget som säger att inte ni kan sälja ert också". Det här med att de först sa att de inte kunde flytta utan att jag följde med. Det här med uttrycket "once in a lifetime". Det här med att känna sig både överkörd, lurad och borttappad. Det är vad jag tänker på just nu, vad som hela tiden surrar i bakhuvudet för tillfället.

jag är bitter och besviken. Just nu. Kanske. Tänker att det kanske ger med sig någon gång, tänker att jag måste få känna så som jag gör. Jag gör mitt liv till mitt liv. Jag tar mig loss. Jag orkar inte annars.

jag kan inte vara glad för er skull just nu. Tyvärr.

4 kommentarer:

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).