torsdag 29 juni 2017

Gårdagen.

eftersom både Tova och Elma sover och dagvilar ungefär samma tider just nu, passade det ypperligt för mig och Anna att göra en heldag av umgänge i går! Efter frukost packade jag mig och Tova i bilen och åkte till Strandnäs. Där lekte vi, smakade kaka och åt lunch, sedan bäddade vi in barnen i respektive vagn och gick på en redig runda. När barnen vaknade befann vi oss på Backebergs lekplats och åt lite mellanmål innan upptäcktsfärden började. Tova kikade på stenar och pinnar och kände på sand, åt smultron och ropade "kaa kaa" till de närgångna kråkorna, medan Elma klättrade runt i klätterställningen. Bra dag!

bb1
bb2
bb3
bb4
bb5

telefonbilder den här gången också, för jag har ingen varukorg på vagnen (borde ta tag i att lösa det problemet) och som vanligt går det inte att få mitt barn att titta mot kameran. Brukar säga till henne att hon kommer ångra det när hon är större och vill titta tillbaka på bilder från barndomen, men (surprise, surprise) hon vägrar lyssna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).