lördag 17 juni 2017

För frisk för att vara sjuk
men för sjuk för att vara frisk.

flow

jag var ju och tog en massa blodprov härom veckan i hopp om att något skulle vara uppenbart jättefel, men allt såg "normalt" ut. Så var jag på ännu ett prov i måndags och skulle ha pratat med min läkare senare samma dag, men hen ringde en annan tid än avtalat och sedan inte igen. Måste nog ta tag i att byta läkare, har ju inget förtroende alls för den här. Jag är för frisk för att må så här. Vet inte riktigt vad jag ska ta mig till, eftersom alla resultat kommer tillbaka och är hur bra som helst. Hur kan en vara så här slut och ändå vara "frisk"? Förstår ingenting. Wäh, rent ut sagt.

jag är trött på att alltid vara trött och hålla på att somna när jag ska hålla mig vaken, och inte kunna somna när jag ska sova. Så trött. Hela tiden. Ja, jag vet inte. Känner mig rätt uppgiven just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).