söndag 14 maj 2017

Vecka nitton.

v191
v192

- vi beställde tapeten till vardagsrummet
- vårt nya porslin kom
- Sami och jag firade tre år som förlovade och åtta år som ett par

v193
v194

- hade en tung dag med läkarprat och sovvägrande barn
- lunchade med mamma
- det kom mer snö

v195
v196

- jag rensade ur garderoben
- drack kaffe med Åsa
- fredagsmiddag hos Samis föräldrar

v197
v198

- deklarerade
- tittade på ESC (jag såg bara alla bidrag, sen sov jag)
- morsdag på söndagen ♥

v199

- promenerade med Anna och Elma
- åt middag från Great Burgers

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).