fredag 12 maj 2017

Episk rensning (eller något liknande).

,joupp

rensningsprocessen är inledd nu, jag har gått igenom garderoben och en gammal klädpåse jag plockat undan (oklart varför) för flera år sedan. Nu får det åka. Sådant jag inte trivs i får lämna min ägo, hur dyrt det än var vid inköpstillfället eller hur nyligen jag än köpt det. Det är dags för något nytt. Eller gammalt. Annat. Något annat, helt enkelt. Har funderat på en kapselgarderob tidigare, men jag tror det får vänta. Jag har ingen ork att varken planera eller utföra just nu. Är också lite sugen på att köra en grafisk profil för hela mitt jag, men det får också vänta på bättre tider. Typ tid ock ork. Och råd.

har mått skumt i dag, fast jag både varit ut och promenerat med Tova i vagnen och ätit regelbundet. Som ett illamående och tryck över bröstkorgen. Lite yr och mycket matt. Jobbigt. Nåja. Kanske blir bättre om jag ignorerar det (eh, allting funkar ju så. Inte. (Nä, ska faktiskt prata med min doktor nästa vecka igen. Så här kan jag ju inte ha det)). Nu ska vi ta tag i deklarationen, hälsar gammal och grå vuxen person (= jag (så du nu inte fick för dig att jag menade Sami)).

2 kommentarer:

  1. Skönt och rensa och ibland måste man bara ta tag i det

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja, verkligen. Dumt att låta sådant en inte har någon användning för fylla skåp och lådor!

      Radera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).