söndag 9 april 2017

Vecka fjorton.

v141
v142
v143

- Åsa var på kaffe
- Sami sov på bygget mellan onsdag och torsdag och fredag och lördag

v144
v145
v146

- Åsa och Oliwer var på kaffe
- Tova var hos farmor på lördagen

v147
v148
v149
v1410

- vi städade och bakade inför kalaset
- på söndagen hade vi Tovas första födelsedagskalas!

v1411

vissa veckor är så här, vi gör inget speciellt att punkta upp - vi bara ... lever. Sover, äter, är utomhus, lagar mat, promenerar och har huvudet fullt av saker som ska checkas av innan helgen. Den här veckan var en sådan, inte händelselös men heller inte full med spännande grejer. Bara liv. Vårt lilla liv.

4 kommentarer:

  1. Jag tycker att det här var ett himla fint inlägg! Det känns liksom som en helt äkta inblick i er vardag och det finns inget konstlat alls i det. Fantastiskt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. men åh, tack så jättemycket! <3

      Radera
  2. Jag tycker att det känns som ett bra liv :) <3

    SvaraRadera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).