fredag 7 april 2017

För ett år sedan (pt. 2).

bfplus1a

... på läkarbesöket konstaterades det att kroppen förberett sig och att Semlan låg i "startposition" och vi blev inskrivna för igångsättning nästa dag. Vi var pirriga och nervösa och jag kan berätta att jag inte sov många timmar natten mellan den sjunde och den åttonde april tvåtusensexton. Vi valde att hålla igångsättningen "hemlig", för det var så svårt för oss själva att smälta (här är inlägget jag skrev om BF +1) och vi ville inte göra någon nervös för vår skull.

denna kväll gick vi igenom BB-väskan en sista gång och försökte förbereda oss för det som komma skulle...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).