torsdag 6 april 2017

För ett år sedan (pt. 1).

bf0bebi

för exakt ett år sedan i dag kom äntligen dagen vi räknat ner till sedan plusset på stickan i augusti - dagen för beräknad födelse för vår lilla Semla. Förväntningarna var stora, för bebisen var färdig och åt det större hållet och de kroppsliga förhållandena gynnsamma (okej, språket sprang iväg med mig nu), men kom det någon bebis? Nej. Den envisa varelsen i magen hade inga tankar på att komma ut än. Jag hade foglossningssmärtor, halsbränna, ryggvärk och allt sådant jobbigt och ville verkligen att graviditeten skulle ta slut. Det fick jag ännu vänta på några dagar.
Dagen efter BF hade vi ett besök hos läkaren...

här är inlägget jag skrev om vecka 41.

2 kommentarer:

  1. Det där känns verkligen som om det var igår, samtidigt som jag knappt minns att du varit gravid! :O ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. jamen verkligen! Jag lommade förstås mest på hemma och du hade fullt upp med din snart-ettåring, så jag förstår att du inte riktigt tänkte på min mage hela tiden ;)

      Radera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).