lördag 8 april 2017

Dagen före första födelsedagen.

födis

den här dagen har verkligen gått i ett, Tova har fått hänga hos farmor och farfar och Sami och jag har handlat och bakat och städat inför morgondagens kalas. Jag är ju lite av ett virrhuvud, efter andra sortens kaka var bakad tappade jag fokus, som vanligt. Tror allt blev ätbart ändå. Tårtbottnarna blev i alla fall riktigt fina. Det blev ingen sockerfri tårta, men nästan. Drog in på det mesta sockret, men tänker att jag inte kan vara så hård. Det blev i alla fall sockerfria muffins Tova kan få äta en hel plåt av, i alla fall. Det ordnar sig. I liten mängd är inget livsfarligt. Nu peppar vi för kalas!

2 kommentarer:

  1. Ser fint ut :D Längtar tills jag får smaka! ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. hoppas det var till belåtenhet! :D

      Radera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).