lördag 22 april 2017

Åsas babyshower.

i månader har jag och Matilda planerat och funderat och i dag var det äntligen dags: vi hade en liten babyshower för Åsa, som kommer bli med bebis i juni (eh, ja, tekniskt sätt är hon ju redan med bebis, förstås)! Det var en slaskig och blåsig dag och Åsa trodde att hon och Oliwer skulle plocka upp mig för en färd ut till bygget, så blev det inte! Istället fick hon äta bakverk, öppna presenter och leka lekar med ett gäng finfina brudar!

2
1
3
4
5
6
8
7

tack för en jätterolig dag!

2 kommentarer:

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).