tisdag 14 mars 2017

You're what happens when two substances collide.

koffs

hade egentligen tänkt ta min kaffekopp med mig ut på trappan under Tovas sovstund, men så hade det börjat blåsa och jag orkar inte klä på mig. So sue me, liksom. I går klädde jag på Tova och lät henne utforska gården på krypande tass, fyrtio minuter tyckte hon att det var roligt och jag såg fram emot när hon blir större och kan gå runt och kika och leka och jag kan sitta i solen med mitt kaffe. Känns ganska nice. Hoppas det blir så avslappnat som jag tänker mig i verkliga livet också, eh.

jahapp, nu är koppen urdrucken och jag har inte planerat den här tiden över huvud taget. Hm. Rookie mistake. Nåja, Tova lär inte sova så länge ändå förrän jag måste gå dit, fyrtio minuter sov hon i går. Det var inte tillräckligt. Sedan sov vi en och en halv timme till, tillsammans. Men jag vill inte vila på dagen. Jag vill sova på natten! Jaja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).