söndag 12 mars 2017

Vecka tio.

v101
v102

- vi var fortsättningsvis lite förkylda
- pysslade lite i Illustrator
- vi åkte pulka när det nu var snö ute igen

v103
v104

- Tova övade på att stå och gå på egen maskin
- min telefon stendog och tog alla bilder till den här sammanfattningen med sig i graven
- hade egentid när Tova var hos barnvakt

v105

- köpte en ny telefon
- fotograferade med Åsa

pja. Det har varit en vecka. Eh. Telefonen gick sönder och allt försvann för jag är en sådan himla tant som inte gör backup. Ska skärpa mig! Nåja. Jag fick tummen ur och skaffade en ny telefon i alla fall, Samsung S4 mini åkte till lurhimlen och lämnade plats åt Huawei P8. Hittills är jag nöjd! Så mycket bättre bilderna blir!

2 kommentarer:

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).