söndag 5 mars 2017

Vecka nio.

v91
v92

- februari tog slut och mars tog vid
- promenerade lite
- Åsa var över på kaffe

v93
v94

- vi blev förkylda och sov sämst
- fredagsmiddag hos Samis föräldrar
- Sami sov på bygget mellan fredag och lördag

v95
v96

- simningen blev inställd på grund av sjukdom
- vi var på födelsedagskaffe till R och E
- plöjde vidare genom The Good Wife

v97
v98

- barnsäkrade lådorna i köket - Ä N T L I G E N!
- åt glass på trappan fast det var lite för kallt

ja, vi kallar det här inlägget för "vecka nio", men det inofficiella namnet är "veckan sammanfattad i bilder på min bebis ('cause cute)". Eh. Ja. Sorry not sorry, liksom. Nåja. Det har varit en lång och sirapsseg vecka med sjukdom och sämstiga nätter. Den här veckan smälte dock förra veckans snö bort (ingen minns den mer) och solen har visat sig nästan alla dagar! Nästa vecka tror jag att jag har bestämt mig för att offra lite pengar för att köpa en ny telefon, det börjar bli dags då den har krånglat med det mesta i två år redan... Vi får se. Kan hända att det rycker i snål-nerven före, men ja. Det skulle vara bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).