fredag 10 mars 2017

Utgifter.

fruf

suck och pust och stön. Så många stressmoment i vardagen just nu. Tova sov en timme på hela dagen och jag smög runt och väntade på sammanbrottet som aldrig kom (!!!) och så gick min telefon sönder. Eller ja. Telefonen. Den ... gav upp. Jag lämnade den fungerande när jag la Tova för dagsvilan och när jag kom tillbaka tio minuter senare så var den stendöd. Kall och okontaktbar. Har provat allt. Den startar inte. Tur att jag redan hade bestämt mig för att skaffa ny telefon i morgon, men mindre roligt att all information i appar och sådant jag inte fört över till datorn, nu är borta. Röv, röv, röv.

nåja. I morgon ska jag skjutsa Tovatroll till farmor och äntligen få några timmar egentid. Tjoho!

4 kommentarer:

  1. Känner igen känslan min mobil stendog på alla hjärtansdag så jobbigt:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. jaaa, vad gör en utan telefonen?! Förutom att ha supertråkigt, då! ;)

      Radera
  2. Vila i frid telefonen ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja, den dog ju av ålderdom i alla fall xD

      Radera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).