tisdag 7 mars 2017

Skeva och skeptiska.

ref1
ref2

i januari fick jag plötsligt skapar-kli i fingrarna, tog fram papper och penna och började rita helt utan att veta vad det skulle bli till sist. Resultatet blev en skev och skeptisk räv och en ungefär lika skev och skeptisk kanin. Jag kan väl inte säga att de är mina vackraste skapelser, men de behövde bli till. De behövde inte vara perfekta. Funderar dock om jag ska klippa ut harens huvud och klistra på en annan bakgrund och göra något åt insidan av öronen, vi får se. Jag hade sjukt ont i handen när jag färglade, så de blev lite fläckiga. Men. Äsch. Jag gillar dem lite ändå!

4 kommentarer:

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).