söndag 5 mars 2017

Med fnasigt fejs.

fejs

i dag har jag lagt lite färg på det här förkylningsfnasiga fejset och har därmed sagt upp bekantskapen med förkylningen. Bara sådär! Jag är fortfarande lite täppt och trött, men det hör väl till. Bara Sami och Tova vaknar från sin lur, ska vi äta lunch och sedan åka till Hammarland på födelsedagskaffe. Så ska vi åka via Anna och hämta upp vår barnsäkrings-beställning från Ikea, no more köksredskap över hela golvet! Woop, woop! Ja, jag är orimligt peppad över en sådan här liten grej.

jag har verkligen ett spännande liv.

2 kommentarer:

  1. haha, man får vara orimligt peppad över att slippa städa upp från köksgolvet flera gånger om dagen ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja! Och vilken skillnad det blev! Överkomlig oreda istället för kaos! ;)

      Radera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).