torsdag 30 mars 2017

Kaptenens logg: 30032017.

1a
1b

för att vara en självutnämnd bloggcoach har jag låtit det var väldigt tyst här denna vecka. Jag har helt enkelt inte haft någon energi kvar på kvällarna. Det här med att inte få någon slags andningshål om dagarna (för barnet vilar bara en timme och då går jag ut med vagnen så jag ska hinna röra på mig) är väldigt tungt. Jag skulle helst bara sova om dagarna, men det är inte alla i den här konstellationen som tycker det är en bra idé. Eh. Nå-ja. Bara huset är inflyttningsredo så ordnar det sig, då kan Sami och Tova umgås mycket mer och jag kan varva ner lite. Har pulsen i örat konstant. Det är inte det att Tova är bråkig och jobbig, utan det är liksom så mycket hela tiden. Det blir så ibland. En är ju liksom inte mer än människa.

nä, nu börjar det bli dags för duschen. Har på riktigt inte tvättat mig sedan efter simningen i söndags.
Är en så smutsig person just nu.

4 kommentarer:

  1. Jag har inte heller tvättat mig redigt sen dess :o Men håret känns å andra sidan inte smutsig heller så det är nog okej ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. mitt har känts som att jag hävt ett paket smör i det sedan i tisdags, meneeeeeh, vem ska se mig, liksom? ;)

      Radera
    2. Mitt verkar ha vant sig vid att inte tvättas så ofta, så det hålls rent ganska länge. Mycket skönt hälsar den lata mamman ;)

      Radera
    3. haha, jag tycker ju mitt borde ha vant sig också, men det verkar vara något i kroppen just nu. Helt i obalans!

      Radera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).