tisdag 21 mars 2017

Inte alls kul.

uppåner

såg att det hade kommit nya mallar till Blogger, "kul" tänkte jag och började pilla med sådant medan Tova skulle vila. Tova vilade bara en halvtimme och var vaken och arg efteråt. Glömde bort att Åsa och Oliwer skulle komma via efter jobbet, blev väldigt förvånad när det knackade på dörren. Fortsatte med pilleriet med bloggen när Sami kommit hem, men insåg efter någon timme att det inte skulle gå att få som jag ville utan att jag skulle behöva sätta mig in i det nya sättet att koda (tack, Blogger. Verkligen). Nu är Sami och spelar lite innebandy och jag sitter här och känner mig dum i hjärnan och matt i kroppen.

det är inte lätt, det här lilla livet.

2 kommentarer:

  1. Jag säger bara: Blogger, gör om och gör rätt!! ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja! Tänk på användarna också! ;)

      Radera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).