torsdag 2 mars 2017

Förkylning och orimligheter.

fnurf

hm, det verkar ha varit en förkylning som bröt ut hos avkomman, för nu har jag fått samma sort. Dreglar dock inte, så det tillskriver jag nog tandsprickningen ännu. Vi klarade oss utan att bli sjuka två månader in på året, alltid något. Dessutom var vi sjuka senast i augusti förra året, så det är ju rätt lindrigt ändå. Jaja. Snuva, lite feber och halsont innebar den här sorten hittills. Hoppas att det var en snabb sort, för jag känner mig nästan frisk redan? I morse när jag vaknade hade jag ena foten i graven och nu är jag bara trött och har kli i nosen. Tova har kört på som vanligt, dock sovit ganska mycket i dag, i alla fall om en jämför med gårdagen då hon vilade cirka fyrtiofem minuter i vagnen. På hela dagen. Orimligt. Dock höll hon igång och var inte ens gnällig på hela dagen. Mer orimligt, nästan.

nu: te, smörgås, fil och serie!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).