måndag 20 mars 2017

Det nya livet.

hon går! Ja, jag kanske kan säga det nu - när hon självmant kommer tassande över golven med händerna över huvudet och tungan i mungipan. Gått längs väggar och kortare bitar mellan personer har hon redan gjort ett tag, men i dag gick hon från köksdörren till skåpen helt själv och av egen vilja! Så stort. Hon tycker det är väldigt roligt att gå, så hon tränar mycket. Dock tappar hon balansen ibland, ramlar och slår sig. I dag slog hon framtänderna och läppen i tegel"möbeln" vid kaminen och det kom så mycket blod. Ena tanden blev av med en bit också. Stackars liten. Jag är lite orolig, så jag ska försöka få oss till tandläkaren för en koll i morgon. Håh. Alltid är det något. Hur som helst, så är det roligt att hon lär sig nya saker hela tiden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).