söndag 19 februari 2017

Vecka sju.

v71

- kvällsimmade med Anna
- solen hälsade på
- gick på promenader

v73
v72

- Tova lyckades ta sig upp i Samis och min säng och trillade ner
- vi spenderade tisdagskvällen på akuten
- åkte med pappa och Emil och gratulerade farfar på 75-årsdagen

v74
v75

- fredagsmiddag i Hammarland
- Sami sov på bygget mellan fredag och lördag
- lördag = Bussödag

v76
v77

- söndagssimmade med Anna
- tog en ensampromenad i solen och blåsten

så har ännu en lång vecka, som känts otroligt kort emellanåt, passerat. Olyckan var framme och resulterade i en öm axel på lilla Fröken, vilket i sin tur resulterade i att hon inte kunde krypa på tre dagar, vilket i sin tur ledde till att jag har ont i ryggen igen. Jag ska till naprapaten i morgon, så det lär väl bli bättre efter det. Anna och jag har simmat två gånger den här veckan eftersom förra söndagens simmande uteblev, i dag tog vi i så det troligen kommer kännas i hela kroppen i morgon! Hoppas att nästa vecka bjuder på fler tillfällen för skratt än gråt. Den här veckan var jobbig, det kan jag inte sticka under stol med.

2 kommentarer:

  1. Vi behöver ta i mer nästa gång, för jag hade inte ont efter söndagens simning :O

    SvaraRadera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).