söndag 12 februari 2017

Vecka sex.

v61

♞ Sami hade vintersemester hela veckan
♞ började veckan med naprapatbesök
♞ tiomånaderskontroll för Tova på rådgivningen

v62

♞ jag var på julklappsmassage
♞ Tova blev tio månader

v63

♞ promenerade med poddar i öronen och Tova i vagnen
♞ både min lillebror och Samis lillebror fyllde år
♞ valde kakel till badrummet på bygget

v64
v65

♞ Tova vågade börja släppa taget och stå och gå något steg själv
♞ var på födelsedagskaffe till Atte

v66

♞ hälsade på Åsa och Oliwer och Tova blev superrädd för deras hundar, stackarn
♞ bakade i misstag en enorm bullängd

den här veckan har verkligen varit alldeles upp och ner. Sami var ledig från jobbet och det innebar nästan att jag har sett honom mycket mindre än annars, för han har varit på bygget istället för att vara hemma. Jag har varit på två olika besök och fått ryggen behandlad och vi har gjort tre besök. Dessutom har jag kommit mig ut på fyra vagnspromenader även denna vecka! Veckans simning blev uppskjuten till måndag på grund av olika missar i planeringen. Vi får prova på kvällssim istället! På det hela har det varit en väldigt bra vecka med bra nätter (småbarnsförälder som jag är styrs mina dagar mest av nätternas kvalitet) och knappt något gnäll och grin!

4 kommentarer:

  1. Hoppas att behandlingarna för ryggen kan underlätta lite <3

    SvaraRadera
  2. Åh, hoppas att den här veckan sätter tonen för alla framöver (minus att Sami är ute vid huset dårå) för att få komma ut och röra på sig, bra sömn och lite gnäll från barnet låter ju som rena rama drömmen <3 Ska försöka satsa på det den här veckan jag med!

    SvaraRadera
    Svar
    1. verkligen! Dock är det ju bra att han har tid att vara där, för då blir det ju klart snabbare, det är svår det där ;) det tycker jag låter som en bra plan!

      Radera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).