fredag 24 februari 2017

They're gonna rip up your heads, your aspirations to shreds.

doyb

i kväll är jag gräsänka igen, Sami är på bygget och ja, jag är ju inte det. Skulle ha gått och lagt mig tidigt, men måste precis gå och natta om Tova och har liksom ingen lust att gå till sovrummet så snart igen. Istället passar jag på att läsa ikapp bloggar nu, orkade inte titta på fler avsnitt av The Good Wife i dag. Misstänker att den här natten blir som de två senaste, att barnet vaknar vid 05 och ligger vaken och pratar i minst en halvtimme. Nästa natt ska jag få sova själv. Före jag blev mamma trodde jag aldrig att jag skulle längta efter det, men. Ja. Det blir inte alltid som en tänkt sig. Det blåste som tusan i dag, så vi får se om vi ens kommer oss ut till bygget i morgon. Vi hoppas. Fruktansvärt halt på vägarna just nu, höll på att kana ner i diket med barnvagn och allt under dagens promenad. Det blev vinter i år också. Inte direkt oväntat, om en säger så.

jahapp. Dags att sluta prokrastinera, kanske.

4 kommentarer:

  1. Det jobbiga att det hinner bli vinter två gånger i år! :O

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha, men Anna - det SKA ju vara vinter två gånger i år ;)

      Radera
    2. Det hade räckt med en gång per år ;)

      Radera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).