tisdag 14 februari 2017

Och jag ser bara allt jag inte hann.

scholen

det är så otroligt fint väder i dag! Talgoxarna sjunger och solen skiner. Jag har redan hunnit med en promenad i solen med Tova i vagnen, trots att jag är lite slut i kroppen efter simningen i går. Det blev väldigt varmt att gå, tittade på termometern när jag kom hem och den visade +6, inte underligt att jag blev svettig när jag hade samma mundering på mig som vid -6. Eh.

jag såg förresten att jag redan fått mina första fräknar på näsryggen för året, förra året befann jag mig mest nerbäddad mellan kuddarna i sängen vid den här tiden, blekare än någonsin. Så blir det när kroppen är tung och svag. Hoppas det fortsätter vara soligt ett tag, det är så skönt att slippa ha någon lampa tänd inomhus. Vet inte om det beror på att jag är snål eller för att jag äskar naturligt ljus. Kanske en blandning av de två. Troligtvis så.

jaha, annars då? När jag la Tova för vilan så vaknade jag tre gånger av att jag snarkade till. Så. Jag är nog också lite trött i dag. Har dock ingen lust att sova på dagen, för jag sover sämst på natten då. Borde väl kontakta min närmaste endokrinolog för att kolla mina sköldkörtelvärden men jag orkar inte, dumt nog. Tänker att de kanske spökar. Som alltid.

2 kommentarer:

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).