tisdag 28 februari 2017

#livet.

fnö

trött som en himla sork i dag. Redan vid läggningen i går märktes det vilken sorts natt det skulle bli, när Tova hann vakna sju gånger mellan det att hon var lagd och att vi la oss. Så sov hon kvartar/halvtimmar och skrek och gnällde och bökade emellan. Jag bröt ihop vid 05 och vi gav Panadol och lite mat. Efter det sov vi från 06 till 09:30, alltid något. Vet inte riktigt vad det är, men gissar på tandsprickning igen. Snoret och dreglet rinner och hon verkar rastlös och är gnällig. Det blev ingen promenad i dag, men tror att jag inte missade så mycket. Så slaskigt ute just nu. Hoppas snön smälter bort och ger plats för våren, det är ju ändå första mars i morgon.

jaja. I dag är det hur som helst fastlagsbulledagen och vi har fastlagsbullar i kylskåpet som ska intas bara Sami kommer sig från sovrummet efter läggningen. Klart slut, varulvstjut.

2 kommentarer:

  1. Inte lätt det där <3. Redan bättre på vägarna i alla fall, hoppas det håller i sig :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja, det var helt snö- och isfritt på vägen när jag kom mig ut igår :)

      Radera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).