lördag 25 februari 2017

Kaptenens logg: 25022017.

solenonel

lördag. Vanligtvis en dag vi är på Bussö, men inte i dag. Jag fick knappt sova alls i natt och som mest någon liten timme i sträck, fick migrän med efterföljande yrsel. Tjoho. Sami kom hem från bygget och gick ut med Tova i vagnen så jag fick sova en timme. Är väl inte supermycket piggare efter det, men det känns lite bättre i huvudet. Är väldigt glad att jag har en co-förälder på land, och inte en sjöman. Jaja. Det blir en lugn dag i dag, kan ju vara skönt det med.

2 kommentarer:

  1. Och jag är nog ändå glad att min co-förälder varit på land under den tuffaste tiden även om han börjar vilja ut på sjön igen! :P

    SvaraRadera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).