onsdag 15 februari 2017

Det går inte bra nu.

det blev en ... annorlunda dag i dag. Lugn, liksom. I går lyckades Tova klättra upp i Samis och min säng från sin egen säng (första gången might I add) och lyckades även att falla ner ur den och troligen landa på ena axeln. Jag kollade direkt att hon inte hade slagit sig på huvudet eller ansiktet och att hon kunde gripa med båda händerna och reagerade på ljus, vi ringde ändå till akuten och de tyckte att vi skulle komma in på kontroll för säkerhets skull. Så fick vi vänta och vänta. Till sist kom läkaren och tittade och hen tyckte att allt verkade relativt okej och att vi skulle åka hem och avvakta. Det har varit bättre i dag, men Tova har inte kunnat stöda på ena armen (hon har bara gråtit när hon har försökt) och därför inte kunnat krypa. Jag gjorde ett leksaksbo till henne vid soffan och där har vi varit ungefär hela dagen. Hon har bara sovit i famnen på mig i dag, men det får vara okej. Vill inte vara bestämd med henne när hon har ont. Mitt lilla hjärta. Mot slutet av dagen började hon använda armen lite mer som vanligt, så jag hoppas det är mycket bättre i morgon. Stackars liten Toviknork.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).