söndag 1 januari 2017

Nyårsafton 2016 / 2017.

nyår2016

i går var det nyårsafton, om du nu bott under en sten och missat det på något vis. Vi åt middag med Åsa och Oliwer och när Tova gått och lagt sig plockade vi fram Trivial. Det såg mörkt ut för mig där ett tag, men så fort 2016 blev till 2017 knappade jag in på de andra och vann, ehe! Tova somnade 20:30 ungefär och sov så fint, men när grannarna brände av sitt raketbatteri 50 meter från hennes sovrum vaknade hon. Förståeligt. Hade de hållit sig till att skjuta en efter en, hade hon sovit vidare. Phö. Nästa år har vi inte det här problemet, som tur är.

nåja. Tills dess och efter att hon somnat om igen, hade vi en riktigt fin kväll! Puss och hej, 2017!

2 kommentarer:

  1. Nä, raketer skulle de kunna förbjuda nära sovande barn (och nära allt annat med) >_<

    SvaraRadera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).