tisdag 3 januari 2017

Lov utan lov.

påstani

är barnfri i dag och har passat på att göra lite icke-akuta ärenden på stan i min ensamhet. Ganska skönt. Blev inte ens stressad en gång, vilket är väldigt ovanligt. Kom ihåg att hämta ut min medicinburk och att köpa tunna tuschpennor! Jag har druckit varmt kaffe (!) och ritat klart det jag började med i går. Snart ska jag duscha, föna håret och sen kanske diska. Har en maskin tvätt igång också, eftersom jag glömde allt i den i går. Duktigt. Nåja. Den blir ju bara lite renare ju fler gånger den tvättas, ehe. Så fort jag kom hem från stan, slängde jag av mig i princip alla kläder också. Försöker anamma jullovskänslan dagen ger mig, går faktiskt rätt bra! Får se vad mer jag hinner hitta på, men jag är förstås helt nöjd så här med!

2 kommentarer:

  1. Det är himla skönt att vara barnfri ibland :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja, en borde nog passa på att vara det oftare - så kan en klara några veckor med gnäll igen ;)

      Radera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).