tisdag 31 januari 2017

#livet.

varje år blir jag förundrad över att januari aldrig verkar ta slut och varje år tänker jag tillbaka på den där morgonen för åtta år sedan, då Emil kom in i mitt rum hemma och väckte mig snällt och vänligt och jag mest bara ville dra täcket över huvudet tills februari började. Roligt att jag faktiskt bloggade då och skrev vår dialog i ett inlägg:

200941

för februari i år har jag lite planer, det är slut på att vara trött och grå och ha ont hela tiden. Nu hoppas jag att kroppen vill hålla ihop så jag orkar röra på mig flera gånger i veckan och hitta på roliga saker. Tack och hej, januari!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).