fredag 6 januari 2017

Code red.

konsigtv
2008.

röd dag, fredag. Känns som en tisdag i mitt liv, ungefär. Sami åkte iväg till bygget i morse, samma tid som han annars hade styrt kosan mot jobbet och han är inte hemma ännu. Dock är han på väg och bör komma hem när som helst. Hade en konstig natt. Jag väckte Tova vid 03:30 (?!?!?!) av att jag snurrade runt och runt i sängen med extremt restless legs. Va. När hon sedan somnat fick jag ont i magen. Det gick dock över och jag somnade, men tror det tog ett tag. Sedan väckte hon mig vid 08:15 och det var bara att ta morgon då. Har varit på så konstigt humör i dag. Uttråkad och omotiverad. Ryggen värker konstant, så det kan ju vara därför. Vet inte. Dåligt, hur som.

nu är Sami hemma och det är dags för en kopp te, känner jag. Klagobloggarn' - out.

2 kommentarer:

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).