lördag 28 januari 2017

But I could if I wanted to, yeah.

shgl

... såatteeeh, vem var vaken till klockan 05 i morse då? Denna partybrud! Eh. Låg och snurrade och snurrade och till sist värkte ryggen så jag inte kunde somna om. Så trött. . Trött. Har nu tagit tag i att boka tid till naprapat och sedan massage. Börjar bli dags, har haft ont i ryggen sedan typ andra trimestern. Tova har ju snart varit utanför magen i tio månader. Eh. Jaja, better late than never eller liknande halvpeppigt citat. Dagen har gått förbi i en suddig dimma och jag hoppas och önskar verkligen att vi alla sover hela natten nu. Jag tenderar ju bli övertrött och få ännu svårare att somna, så, eh. Ja. I natt var det ett kul medley av sångerna från Crazy Ex-Girlfriend blandat med lite Babblarna som gick på repeat i mitt huvud, tio av tio skulle inte rekommendera detta till andra med svårigheter att somna.

jo, just det. I sommar kommer Tova få två nya små kompisar i släkten, en "kusin" i juni och en kusin i augusti! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).