lördag 7 januari 2017

Bara en massa luft.

st3
st1
st2
03012017.

vet inte riktigt vad vädret hade för sig i natt, steg upp till snö på alla fönster. Alltså alla fönster. På båda sidorna av huset. Utanför verandadörren väntade en femtoncentimeters driva. Tova och jag tog vara på det fina vädret och jag drog henne i pulka på gården, när hon fick åka ner för en liten kulle tyckte hon att det var så roligt så hon skrattade högt. Gullunge. När Sami kom hem gick jag ut och hade egentid - skottade uppfarten och parkeringen. Det tog runt en timme och jag hann fundera allt möjligt under den tiden. Gissar att jag kommer ha träningsvärken från Underjorden i morgon, dock. Annars då? Känslan från i går är i princip försvunnen, får väl räkna det som en tillfällig svacka. Har väl inte känt mig helt tillfreds i dag heller, men i går klättrade jag nästan på väggarna.

jaja.

nä, alltså. Jag har verkligen inget att säga i dag. Eller någonsin. Lite som att luften har gått ur mig och jag sitter här som en slattrig människoballong. Bra liknelse. Ger knappt några mentala bilder, nej, nej. Äsch. Jag måste verkligen försöka ta tag i mina dagar, så här kan jag ju inte ha det. Blir nedstämd alldeles i onödan. Ja. Onödigt.

4 kommentarer:

  1. Massa kramar till dig och Toven <3

    SvaraRadera
  2. otroligt fina bilder iaf!

    hoppas du mår bättre snart, känner typ samma..

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack! Ja, jag tror jag måste orka böka mig ut även fast det är så knöligt. Behöver nog se lite folk, tror jag. Hoppas det vänder för dig snart <3

      Radera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).