onsdag 25 januari 2017

Återuppståndelsen på den tredje dagen.

jaha, jo. Sista dagen utan Sami är här och snart förbi! I kväll kommer han hem! Jag har överlevt! Barnet har överlevt! Tjoho och tjohej! Detta skedde dock inte utan komplikationer, för i måndags hade vi planerat in bebisdejt men fick återbud, på tisdagen skulle mamma komma via någon timme mitt på dagen men hon hamnade åka till Finland akut och i dag skulle vi ha åkt till Tovas gammelfarmor och -farfar. Det sistnämnda gjorde vi i måndags, i går hade vi en dålig dag med gnäll och skrik men höll oss hemma ändå och i dag kom Emil en sväng och underhöll oss. Så. Även om det inte gick som planerat så ... gick det ju. Tova har sovit helt okej och jag har fått lite egentid på kvällarna. Har legat som en torrlagd spätta (?) i soffan och slötittat på Crazy Ex-Girlfriend på Netflix och ätit ohälsosamt många nötter.

nu längtar jag efter att det ska bli kväll så jag får krama om mitt hjärtas vän igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).