fredag 9 december 2016

Tovas önskelista.

har fått flera frågor om vad Tova önskar sig i julklapp, men jag tycker det är så svårt i och med att hon är liten än och inte förstår konceptet med gåvor. Dessutom behöver hon egentligen ingenting, så den som vill ge henne något behöver inte förköpa sig. Tror hon ändå är gladast över att få öppna paket, innehållet spelar nog mindre roll. Nåja, här kommer en liten önskelista i alla fall, efter många om och men:

TOVIONSKI

⏩ dregellappar, har ingen speciell preferens med hurdana
⏩ haklapp med ärmar
Lära gå-vagn från Brio med bromsar och ställbart handtag (behöver inte vara svart)
⏩ lärande leksaker från 8 månader (eller kanske 9 månader, till och med?)
⏩ kläder i storlek 80 och uppåt
⏩ tallrik med sugpropp under så den inte slängs genom hela köket


med dregellappar, haklappar och kläder tänker vi att alla färger och former går bra, utom helvitt kanske, då vi är inne i en ganska kladdig period av livet. Vi gillar färgglada barn! Med leksaker är det svårt att veta exakt vad som finns och vad hon kommer att använda, men det brukar ju vara uppmärkt på förpackningarna och sen får en fundera lite om hon har någon nytta av saken. Eh. Ja. Jag vet inte. Som sagt har det varit supersvårt att ens få ner några önskemål i skrift, men ja. Här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).