torsdag 1 december 2016

Sandkaka.

så var inte natten till den här dagen något bättre. Hann lägga mig innan 23 men Tova började sedan vakna cirka en gång i timmen efter klockan 02. Så trött. Så jävla trött. Trodde jag skulle svimma i morse, men det gick som tur var över efter en kopp kaffe (kan säga att det inte bara slank ner en eller två koppar av den varan i dag). Sami fick komma hem efter jobbet istället för att åka ut och bygga, för jag orkade inte själv, behövde avlastning. Efter middagen (redd grönsakssoppa, m-mm!) underhöll Sami Tova och jag bakade kaka som terapiarbete. På lördag har vi barnvakt hela dagen, har sett fram emot det länge. Inte för att vara sådan, jag tycker ju om mitt barn, men ibland blir det för mycket.

tror det börjar bli dags att väcka Sami, han lägger Tova, men jag tror att han sover mer än hon gör. Eh.

kak

2 kommentarer:

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).