fredag 2 december 2016

Nattsudd.

tovio
09:47 - 09:48.

hej, här är jag igen. Jag tänker gnälla på hur trött jag är. Igen. Hej, hej! Fick sova relativt ostört till klockan 03 i natt, tog en himmelens tid innan jag somnade dock. Sedan var vi igång igen. Vakna - vråla - söva - somna - vakna - vråla i oändlighet. Efter 05 sov jag inte mer. Kul. Liv. Kul liv. I natt får Sami sköta nattjouren och i morgon är det farmors tur att ta dagsjour! Jag slipper! Ska ta vara på varje ögonblick och lägga dem till mitt ack så tomma egentidskonto. Nog för att jag tänker umgås med Sami hela dagen, i princip. Men ändå. Blir han gnällig kan jag ju bara be honom skärpa sig, det är ju lite annat.

jag är så inställd på att få leva lite utanför hemmet att jag nästan glömt bort att vi ska till Alandica och titta på trollerier. Jag och mina prioriteringar... Det blir säkert också bra! Hoppas jag håller mig vaken, bara. Känns lite ovärt annars, kanske.

2 kommentarer:

  1. Alltså HEJ från en som också brukar gnälla över hur trött jag är! Tur att vi är flera :) Kämpekram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. hej! Hahaha, jamen det är ju så jobbigt att inte få sova! Det samma till dig! Må ungarna sluta krångla på nätterna snart ;)

      Radera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).