måndag 19 december 2016

Julveckan är inledd.

bus1
bus2

... det gör dock att jag försöker övertala Sami att vi får börja öppna våra paket nu, det tycker inte han. Han säger att vi ska vänta till julafton, men jag är inte bra på att vänta. Har aldrig varit bra på det, faktiskt. Tova sov som en knork i natt, fick ge upp och ge lite mat vid 04 (och se! Det gick i för en gångs skull! Brukar saknas mun på barnet på natten) och fick sedan sova till ... 05? 06? Är dock inte så slut, men jag är ju konstant övertrött så jag märker ju inte om jag är tröttare än vanligt. Härom kvällen var jag så trött att jag trodde att jag måste vomera, klarade mig tack och lov. Har inte spytt sedan graviditeten och planerar inte göra det nu heller.

jag är så pepp för julen! Spännande att se vad Tova tycker om tillställningen också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).