tisdag 27 december 2016

Julaftonsmorgonen.

jm1
jm2
jm3

jo, häj! Vi har överlevt julen, eller vad jag nu ska säga. Dock sa min hårddisk att om jag inte rensade den och säkerhetskopierade allt, tänkte den förstöra alla bilder från Tovas första jul om jag försökte titta på dem, så istället för att blogga har jag nu fått göra den till lags. Så. Nu är det rensat och klart! Ska bara fundera hur jag har tänkt organisera mitt arkiv och sådant där. Orkar dock inte med det nu, nu är jag bara glad att jag fick tummen ur. Eh. Ja. På julaftonsmorgonen öppnade vi några klappar och matchade med våra nya yllesockor alla tre. En av oss slet dock av sig sockorna ganska hastigt och spenderade tiden med att skrynkla papper och vara överallt på en och samma gång, sådär som det oftast är.

vi hade en fin jul, i alla fall. Hoppas du också hade det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).