fredag 30 december 2016

Glöggkväll 2016.

gk1
gk2
gk3
gk4
gk5
gk6
gk7
gk8

i dag hade vi glöggkväll för MK06-riddarna, vi var för omväxlings skull hos Becci den här gången! Det är alltid lika roligt att träffas, men det känns alltid som att vi får för lite tid. Speciellt den här gången, kanske. Vi hade en sjumånaders, en åttamånaders och en ett och ett halv-åring med, de stökade ner och såg till att vi inte slappnade av för mycket! Anna hade bakat en väldigt god tårta och Becci bjöd på en mycket smakig (ja, det är ett ord) glögg.

tack för en fin kväll - nästa år hoppas jag att vi kan vara hos oss på Stenudden!

hgk1
hgk2
jag var ungefär lika lurig som ovan, Sami tog bilderna på mig när jag kom hem!

4 kommentarer:

  1. För att inte tala om "gammal" glögg, eller hur var det? ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. hahaha, minns inte alls! Var det så att den smakade "gammalt"? Alltså gammaldags? ;D

      Radera
    2. Ja, precis det! det var nog menat som gammaldags men blev lite fel ;)

      Radera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).