lördag 3 december 2016

En magisk värld.

03122016

så var dagen som jag längtat efter så länge här och förbi. Vi skjutsade Tova till sin farmor i morse och åkte sedan och inhandlade i princip alla (!) julklappar, åt lunch på Koppargrytan och åkte hem för att göra oss i ordning. Dagen åkte förbi i flygande fläng! Klockan femton befann vi oss på Alandica och tittade på Joe Labero - A Magic World. Helt okej, men jämfört med Inferno för något år sedan var det lite tamt (hej kulturkritikern!), sevärt dock! Alltid lika roligt att försöka förstå hur han får allt att fungera. Efter showen hämtade vi lite mat från Hesburger, åt hemma framför ett avsnitt You're the worst (MED NORMAL VOLYM, PRISA VALFRI GUDS MODER!!!) innan vi åkte till Hammarland och hämtade Tovisaur.

nu ska vi kika på julkalendern på Svt Play och dricka lite te. I morgon är det söndag. Så klart. Håller, som vanligt, tummarna för bättre sömn i natt. Hehu. Får se hur det går med det. Önska kostar förstås ingenting.

2 kommentarer:

  1. Det där med att kunna se på tv med normal volym är underbart :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja! Kändes nästan lite busigt och olagligt!

      Radera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).