lördag 10 december 2016

Det första julbordet.

bloggio

i dag var det julbordspremiär för yngsta fröken Häggblom! Vi var till Soltuna med Samis familj, det gick hur bra som helst! Vi hade en back up-plan ifall det blev kaos, att jag skulle åka hem med Tova tidigare, men först när sittningen led mot sitt slut började hon gnälla lite - och det gick över när hon fick gå en sväng och kika med sin farmor. Det är klart att två timmar är länge att sitta i en stol, när en är liten och vill upptäcka världen! Vi hade alltså inte alls behövt oroa oss, för hon var mycket nöjd med att äta majskrok och charma bordsgrannarna (vid bordet bakom, var väldigt svårt att få henne att hållas i stolen).

2 kommentarer:

  1. Åh, så trevligt!

    Tack för en trevlig blogg!

    Nu har jag lagt till din blogg i min länklista på min egna blogg.

    SvaraRadera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).