fredag 30 december 2016

De bästa nio på Instagram.

9
#9 hälsningar från oss och tre små katter

8
#8 Sidden och jag kikar på Netflix i väntan på att tvätten ska bli klar.

7#7 tänk att det ska vara en minipersion i de här kläderna om ungefär sjuttio dagar. Har lite svårt att greppa det
(och lite lustigt så här i efterhand att det faktiskt inte gick in en miniperson i den där bodyn, för Tova körde rakt in i storlek 56 och inte 50 som vi trott)

6
#6 försöker prata snällt med min inneboende för att se om hen kunde tänka sig att flytta ut före vräkningsdatumet om fyra dagar. Går sådär

5
#5 välkomnar vecka 38 på bloggen

4
#4 en riktig bästis är en sådan som pressar sig in i armhålan på en och vill gosas, trots att en luktar svett, är allmänt ofräsch och eländig. Sid - the real MVP

3
#3 efter ett 16 timmars förlossningsarbete och ett akut snitt är hon äntligen här!
Hon föddes lördagen den 9/4, 4470 gram och 54,4 cm lång

2
#2 sex månader idag

1
#1 muminbebis i muminhus

3 kommentarer:

  1. Alltså, bilden på sid <3

    SvaraRadera
  2. Eller, ja det ver ju två bilder insåg jag, men den i soffan syftade jag på. Lilla mysherren ♥

    SvaraRadera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).