söndag 13 november 2016

Snurrar.

ena foten framför den andra och samma sak igen, tankarna snavar på varandra och jag ifrågasätter mina egna val. Var de mina val? Gjordes de åt mig? Vill jag det här? De smyger runt, tassar på äggskal men jag vet att jag inte kan vara tyst.
Jag har slutat smyga. Du är inte världen. Du är inte världen för mig. Du har aldrig varit världen i mina ögon.
Jag ska aldrig mer låta mig tystas, jag ska aldrig mer låta mig tryckas ner. Jag vet att jag är värd mer.

det är inte jag.



det är du.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).