torsdag 17 november 2016

Någon slags uppdatering och en fråga.

försöker få ur mig några ord men fastnar liksom i bitterheten hela tiden. Orkar inte älta. Har ältat hela mitt liv av exakt samma orsaker och jag orkar inte. Jag orkar inte. Jag vill inte låta det ta mer plats i mitt liv, men samtidigt är det ju bra för mig att skriva av mig. Vill inte göra det här. Suck och pust. Svårt liv. Svåraste livet, faktiskt. Jag är så himla besviken, bara. Nåja. Nog om det. I dag har vi haft en fin dag, jag och Tova. Inte ett endaste avgrundsvrål. Inte ens vid läggning! Knackar i trä och hoppas att hon får sova en hel natt nu också. I dag provade jag förresten om jag + Tova + selen får rum i Samis snowboardjacka och det fick vi (så gott som, i alla fall)! Nu vet jag hur vi klär oss på marknaden nästa vecka, tjoho!

pjup

är det något du som läser skulle vilja att jag skrev om eller visade?

säg gärna till, för det står lite still (rim!) i hjärnkontoret på mig just nu. Jag vill så gärna blogga, men kugghjulen rör sig liksom inte och ingenting kommer ut. Jag verkar ha kört fast och skulle behöva lite hjälp att komma loss. Tack och puss på förhand! ♥

8 kommentarer:

  1. Jag skulle gärna se en EFIT hos dig! :) Förstår att det kanske kan vara knepigt med en liten bebis, men det kanske går att fota när tillfälle finns? Hade vart så intressant att se hur en dag hos er ser ut!

    SvaraRadera
    Svar
    1. det tror jag absolut att jag kan få ihop, kanske inte alla klockslag eftersom jag måste sova med fröken för att hon ska sova alls... kanske får göra en liten twist på det hela - tack för förslaget!

      Radera
  2. Det är guld värt att få plats i dessa karlars jackor ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. visst är det, varken hon eller jag får bli större innan nästa vecka dock - för då går det inte!

      Radera
  3. ah så gosigt. jag vill veta mer om bygget, helt klart. gärna målbilder med, för hur du vill att det ska se ut, vara när det är klart! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja, verkligen! Tack, jag ska ska vad jag får ihop! <3

      Radera
  4. Jag skulle gärna vilja veta vad du och Tova hittar på på dagarna och hur nattningarna går till :)

    SvaraRadera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).